تبلیغات

آرشیو

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 47
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 82
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 124
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 4
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 5
    آي پي امروز آي پي امروز : 26
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 39
    بازدید هفته بازدید هفته : 206
    بازدید ماه بازدید ماه : 4,271
    بازدید سال بازدید سال : 18,181
    بازدید کلی بازدید کلی : 44,487

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.117.105.28
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : سه شنبه 11 اردیبهشت 1403

دستگاه کپی


همانطور که از نام آن پیداست، وظیفه اصلی دستگاه فتوکپی در واقع فتوکپی مدارک مورد نظر شما است، البته نوع کپی رنگی یا تک رنگ یا سیاه و سفید دستگاه کپی به مشخصات فنی و قابلیت چاپ بستگی دارد، اما به طور کلی دستگاه های کپی همچنین چند منظوره به عنوان چاپگر.

جدا از قابلیت کپی متن و اسناد، دستگاه های فتوکپی می توانند عملیات چاپ و اسکن را انجام دهند از دیگر ویژگی های این دستگاه ها می توان به قابلیت اتصال به شبکه های بی سیم (وای فای) یا پرینت و کپی دو طرفه خودکار اشاره کرد. البته نیاز به کامل بودن پایه مواد فنی خود دارند.

دستگاه کپی

دستگاه کپی در اصل یک نسخه ساده شده از چاپگری است که دستگاه کپی و کارایی آن شبیه به یک چاپگر چند کاره، دستگاه های کپی برای مقاصد آموزشی، دانشگاه ها، دفاتر انتشارات و چاپ و موارد مشابه چاپ و کپی با تیراژ بالا است.

انواع کپی:

- دستگاه کپی آنالوگ:

دستگاه های کپی آنالوگ در واقع یکی از قدیمی ترین نسخه های این دستگاه ها هستند که به دلیل قدیمی بودن قابلیت های فنی جای خود را به نسل جدید دستگاه های کپی یعنی دیجیتالی دادند.

- دستگاه کپی دیجیتال:

دستگاه‌های کپی دیجیتال به عنوان دستگاه‌های کپی چند منظوره شناخته می‌شوند که علاوه بر استفاده اولیه از کپی اسناد، به عملکردهایی مانند فکس، اسکن و چاپ نیز متکی هستند.

- دستگاه کپی چند منظوره:

دستگاه فتوکپی چند کاره، معمولاً به عنوان یک ابزار چند کاره، هر عملکرد کپی، پرینت، اسکن و فکس را می توان به صورت یک دستگاه فتوکپی سه کاره (کپی، پرینت و اسکن) یا یک دستگاه فتوکپی چهار کاره استفاده کرد. (کپی، پرینت، اسکن و فکس) در حد مشخصات و مجهز به امکانات فنی خاص خود، این دستگاه علاوه بر این قابلیت ها می تواند فایل های اسکن شده را از طریق درگاه ارتباطی شبکه سیمی یا بی سیم در اینترنت به پیام های ایمیل مورد نظر کاربر انتقال دهد. .

- کپی رنگی و سیاه و سفید:

در قسمت آخر دسته بندی انواع دستگاه های کپی به انواع پرینترهایی می پردازیم که در تمامی نسخه های چاپی خود به صورت رنگی و سیاه و سفید کار می کنند و هر یک از ویژگی های دستگاه می تواند در هر دو حالت کار کند.

ویژگی های دستگاه فتوکپی:

مهم ترین ویژگی ها و پارامترهای فنی قابل کپی آوافرهنگ با هر قیمتی علاوه بر چهار کارکرد اصلی، مواردی مانند استفاده از صفحه نمایش لمسی و رنگی در اندازه های مختلف، امکان چاپ و اسکن در دو طرف و خودکار است. تغذیه کننده اسناد (ADF). پورت های ارتباطی مانند پورت (USB)، شبکه (LAN) و بسترهای ارتباطی بی سیم در بلوتوث یا شبکه بی سیم (WiFi)، استاندارد صرفه جویی در انرژی، ذخیره سازی (HDD) اطلاعات اسکن شده و فکس، دوخت. قدرت، فشرده سازی، مبدا و توزیع اسناد کپی یا چاپ شده، ویژگی های امنیتی مانند رمز عبور، رمزگذاری داده ها و غیره.


تاریخ ارسال پست: سه شنبه 28 آذر 1402 ساعت: 9:02

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش