تبلیغات

آرشیو

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 53
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 111
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 66
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 4
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 36
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 18
    بازدید هفته بازدید هفته : 314
    بازدید ماه بازدید ماه : 1,404
    بازدید سال بازدید سال : 19,594
    بازدید کلی بازدید کلی : 45,900

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 13.58.51.67
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403

تشک را صرف نظر از دکوراسیون آن نخرید


نوع تخت با توجه به دکور اتاق و سلیقه افراد متفاوت است. اتاق خواب باید بر اساس سلیقه و روحیه هر فرد چیده شود. زیرا اتاق خواب معمولا یک فضای شخصی برای هر فرد است و باید آرامش و امنیت را برای هر فرد به ارمغان آورد.

سرویس خواب یکی از مهم ترین عناصر اتاق خواب محسوب می شود و تاثیر زیادی در دکوراسیون اتاق خواب دارد. نوع تخت بسته به دکوراسیون اتاق و سلیقه شخصی متفاوت است. اتاق خواب باید بر اساس سلیقه و سبک هر فرد چیده شود. از آنجایی که اتاق خواب یک فضای شخصی برای هر فرد است، باید آرامش و امنیت را برای هر فرد به ارمغان آورد. به همین دلیل است که افراد با تغییر وضعیت خواب برای چند شب احساس ناراحتی می کنند. سرویس خواب مهمترین قسمت اتاق خواب است. اتاق به اندازه ای بزرگ است که تخت را بپوشاند و مکانی برای خواب و استراحت افراد در نظر گرفته می شود. بنابراین لازم است که سرویس خواب ترکیبی از زیبایی و راحتی را پوشش دهد.

نوع تخت با توجه به دکوراسیون اتاق و سلیقه افراد متفاوت است. اتاق خواب باید بر اساس سلیقه و روحیه هر فرد چیده شود. اتاق خواب معمولا یک مکان خصوصی برای همه است، بنابراین باید آرامش و امنیت را برای همه فراهم کند.

اجزای سرویس خواب

معمولاً قسمت های سرویس خواب عبارتند از: تخت خواب، پاتختی، میز آرایش، آینه، کمد و پوف. اما گاهی اوقات متوجه می شوید که یکی از این موارد گم شده است. در این زمان می توانید درخواست کنید که یکی از آن کارها همانطور که سرویس نشان داده است برای شما انجام شود. تانیل چوب تولید کننده و عرضه کننده انواع سرویس خواب در طرح ها، سبک ها و رنگ های مختلف می باشد.

مهمترین بخش سرویس اتاق

تخت خواب یکی از مهمترین چیزهای اتاق خواب است که با توجه به نیاز افراد، اندازه و ارتفاع تخت تعیین می شود. مثلاً تخت معمولاً 90-110 سانتی متر عرض و 200 سانتی متر طول دارد که البته با توجه به نیاز افراد قابل تغییر است. به عنوان مثال، افراد قد بلند نیاز به تخت بلندتری دارند و باید تخت را بر اساس آن انتخاب کنند.

نکات مورد نیاز هنگام خرید تخت

هنگام خرید تشک، بوییدن آن را فراموش نکنید. زیرا برخی از تخت ها به دلیل استفاده از چوب های نامناسب و رنگ های بی کیفیت بوی بدی می دهند و در درازمدت باعث ناراحتی های تنفسی می شوند. حتی اگر یک بیماری آلرژیک دارید، این بو می تواند بیماری را تشدید کند.
https://aftabir.com/news/view/14285/بدون-توجه-به-دکوراسیون-سرویس-خواب-نخرید
دستشویی یا توالت

سایر مبلمان اتاق خواب شامل یک میز آرایش است که برای سازماندهی لوازم آرایشی استفاده می شود. سازندگان و طراحان می توانند سفارش دهند میز آرایشی برای افرادی ساخته شود که ظاهر و احساسی را که می خواهند داشته باشد. می توانید یک صندلی را در کنار میز آرایش قرار دهید تا راحتی بیشتری داشته باشید و چیدمان اتاق خوابتان زیباتر شود. علاوه بر زیبایی میز آرایش، باید از خوش ساخت، ایمن و مستحکم بودن آن و شل نبودن پایه آن اطمینان حاصل کنید. برخی از میزهای آرایشی آینه را روی میز پیچ می کنند، در حالی که برخی دیگر آن را جداگانه نصب می کنند. در خانه هایی که کودک دارند، استفاده از میز آرایش با آینه متصل به اتاق خواب توصیه می شود تا با برخورد ناگهانی کودک به توالت، آینه بر روی او نیفتد و جان و سلامتی او در امان باشد. حتی اگر مدلی با آینه مجزا دوست دارید، می توانید از فروشنده یا طراح بخواهید آن را به روشویی ببندد.

پاتختی و میز کنار تخت

میزهای کنار تخت یکی دیگر از لوازم مورد استفاده در اتاق خواب است. این وسایل نیز مانند میزهای خیاطی در طرح ها و اندازه های مختلف تولید می شوند. و طرح های مختلف تخت وجود دارد. به طور معمول، یک تخت یک نفره دارای یک تخت یک نفره و یک تخت دو نفره دارای دو تخت است. میز کنار تخت در واقع وسیله ای مناسب است که می توانید وسایلی مانند لیوان آب، کتاب، دارو، ساعت و غیره را در آن قرار دهید. طول و عرض استاندارد یک پاتختی 40-50 سانتی متر است. ارتفاع میز پاتختی باید به گونه ای باشد که هنگام دراز کشیدن روی تخت بتوانید آن را ببینید. بهترین ارتفاع تخت 65-70 سانتی متر است.

آینه یک بخش کاربردی از خدمات اتاق خواب است

اتاق خواب دیگر آینه است. در واقع برخی افراد فکر نمی کنند که نیازی به خرید آینه نیست، اما در حال حاضر آینه کاربردی ترین قسمت اتاق خواب محسوب می شود. زیرا افراد به خصوص خانم ها هنگام آرایش کردن آینه می خواهند. یا مردم می خواهند وقتی بیدار می شوند خودشان را ببینند. برخی از اتاق خواب ها دارای یک پنجره تمام قد هستند، در حالی که برخی دیگر دارای پنجره های متنوعی هستند. برای محافظت بهتر است شیشه را روی میز توالت پیچ کنید.

کمد یا کشو

کمد لباس یکی دیگر از لوازم اتاق خواب است که ابعاد آن به فضا و اندازه اتاق بستگی دارد. یک کمد در اتاق شما قرار داده شده و می توانید لباس های خود را داخل آن قرار دهید. اگر اتاق خواب شما به قدری کوچک است که نمی توانید کمد لباس را جا دهید، بهتر است تخت خواب های کمد دار بخرید و از آن استفاده کنید.

پرش یا مته زدن

عثمانی یا عثمانی یکی از وسایلی است که همراه با مبلمان، همراه با سرویس خواب استفاده می شود. عثمانی ها انواع مختلفی دارند، برخی از آنها فقط صندلی هستند، در حالی که برخی دیگر صندوقدار هستند که می توانید وسایل مورد نیاز خود را در آنجا قرار دهید.

دو خوابه

سرویس خواب دو نفره بیشتر برای زوج ها استفاده می شود. جوانان تازه ازدواج کرده سرویس خواب را بخشی از سرویس چوب می دانند. زیرا بهترین سرویس خواب های دو نفره از چوب ساخته شده اند. بنابراین ست های اتاق خواب دو نفره با طرح ها و رنگ های جذاب معمولا ساخته شده و به دست زوج های جوان می رسد. تخت خواب به عنوان عضوی دائمی در اتاق خواب باید با کیفیت و بادوام باشد و به یاد داشته باشید که چوب آن نباید به مرور زمان خراب شود.

با ملافه های با کیفیت، آرام بخوابید

تخت به خصوص تشک بر کیفیت خواب شما تأثیر می گذارد. بنابراین، هنگام خرید تخت، به تمام جزئیات توجه کنید و نکاتی را خریداری کنید تا همه چیز در تختخواب عالی باشد. نکته مهم این است که هنگام خرید فرش به تم و طراحی اتاق خود توجه کنید. برای خرید عاقلانه می توانید از تانیل چوب راهنمایی بگیرید تا لباس مناسب با قیمت مناسب و بهترین استایل را برای شما بیاورند.


تاریخ ارسال پست: یکشنبه 05 فروردین 1403 ساعت: 18:30

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش