تبلیغات

آرشیو

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 53
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 146
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 56
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 4
    آي پي امروز آي پي امروز : 30
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 29
    بازدید هفته بازدید هفته : 202
    بازدید ماه بازدید ماه : 1,755
    بازدید سال بازدید سال : 19,945
    بازدید کلی بازدید کلی : 46,251

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.119.192.79
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : سه شنبه 01 خرداد 1403

اهمیت انتخاب برند برای استارتاپ‌ها

به گزارش وبسایت تابناک استارتاپ یک کلمه انگلیسی است که اگر وارد دنیای کسب و کار و بیزینس شده باشید این کلمه را به وفور می‌شنوید. استارتاپ به طور کلی به معنای کسب و کار جدید و نوپا ترجمه می‌شود.

صاحبان استارتاپ‌ها معمولا کار خود را با یک ایده اصلی شروع می‌کنند، این موضوع کاملا بدیهی است که در ابتدای تمام فعالیت‌ها انرژی افراد بسیار بالا است. در استارتاپ‌ها نیز کارکنان با انرژی بالا شروع به کار می‌کنند و تمام دقت خود رو بر روی پیش بردن کسب و کار خود قرار می‌دهند. اما گاهی اوقات از مبحث برند سازی غافل می‌شوند، در حالی که برند سازی ضرورت بسیار زیادی برای یک استارتاپ دارد.

ضرورت ایجاد برند

زمانی که ثبت شرکت در ایران صورت می گیرد،مهم‌ترین دغدغه صاحبان آن فروش محصولات و یا ارائه خدمات است، اما این کار چگونه صورت می‌گیرد. مهم‌ترین اصل در بحث فروش جذب مشتری است، صاحبان کسب‌ و کار باید کاری کنند که مشتریان برای محصولات آنان تمایل زیادی داشته باشند، باید محصولات و خدمات خود را به نحو احسن به همگان نشان دهند. این فرایند به طور کلی مراحل ایجاد یک برند برای استارتاپ است.

برند سازی تنها به این معنا نیست یک نام و یک لوگو برای شرکت خود انتخاب کرده و با ایجاد یک سایت فروش کار را تمام شده بدانید. اصلی‌ترین مسئله در رابطه با ایجاد برند کار کردن بر روی آن است، یعنی همواره باید از راه‌های مختلف در تلاش باشید تا برند خود را به مردم نشان دهید و آنان را برای امتحان محصولات خود ترغیب کنید.

برند فلسفه و پیشینه کار و استارتاپ شما را نشان می‌دهد، تا حد ممکن باید تلاش کنید تا برند انتخابی شما یک ارتباط قوی با حوزه فعالیت‌های شما داشته باشد. در جهت ماندگارتر کردن برند خود سعی کنید داستان مخصوص به خودتان را داشته باشید.

 

تاثیرات برند سازی بر روی استارتاپ

زمانی که از همان شروع کسب و کار خود به فکر برند سازی باشید، جای پای شما در میان مردم و در بازار سفت خواهد شد. هر چه زودتر برای ایجاد یک برند برای استارتاپ خود اقدام کنید بهتر است، چرا که این کار تاثیرات فوق العاده‌ای بر روی استارتاپ شما خواهد داشت.

۱- برند سازی باعث می‌شود تا استارتاپ شما به صورت رسمی و کامل معتبر وارد بازار شود، این مسئله در جلب اعتماد مردم و مشتریان بسیار موثر است.

۲- یک برند سازی درست این است که در مکان‌های مناسب و با ابزار مناسب سعی کنید کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید، استفاده از این شیوه سبب بیشتر شناخته شدن استارتاپ شما در میان مردم می‌شود.

۳- داشتن یک برند مناسب برای استارتاپ خود سبب می‌شود که نسبت به سایر رقبا برتری داشته باشید چرا که مسئله تمایز ایجاد می‌شود و این موضوع سود بیشتری را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

۴- زمانی که برند خود را به خوبی به مشتریان عرضه کنید و در این راستا سعی در اعتماد سازی داشته باشید، میزان فروش و سود آوردی استارتاپ شما افزایش پیدا خواهد کرد.

۵- وجود یک برند معتبر و شناخته شده اعتماد به نفس کارکنان و صاحبان استارتاپ را برای ادامه کار چند برابر خواهد کرد.

 

 


تاریخ ارسال پست: پنجشنبه 25 فروردین 1401 ساعت: 17:36

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش