تبلیغات

آرشیو

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 53
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 88
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 66
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 18
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 18
    بازدید هفته بازدید هفته : 291
    بازدید ماه بازدید ماه : 1,381
    بازدید سال بازدید سال : 19,571
    بازدید کلی بازدید کلی : 45,877

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.138.188.248
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403

خرید املاک در قبرس شمالی (بهترین قیمت املاک در قبرس)


اگر می خواهید از محدوده قیمت فروش املاک در قبرس شمالی یورومای مطلع شوید، بهتر است ابتدا انواع املاک و هر آنچه را که باید بدانید را در این صفحه بررسی کرده و قیمت هر نوع ملک در قبرس را بررسی کنید. آخرین تغییرات بازار

انواع مسکن با توجه به زمان آزادسازی ملک

املاک آماده است.

خواص آماده برای استفاده. و متعلق به سازنده یا شرکت است. اگر ملکی آماده از یک شرکت ساختمانی خریداری می کنید، معمولاً وقت دارید تا اقساط بدون بهره را پرداخت کنید. اما اموالی که از شخص خریداری می شود فقط به صورت نقد قابل معامله است.

معیارهای پیش خرید

ملکی که شرکت ساختمانی تصمیم به ساخت آن می گیرد و در حین برنامه ریزی زمان تحویل را به صورت دقیق و شفاف اعلام می کند. در صورت عدم تحویل واحد تا تاریخ تعیین شده، شرکت جریمه ای به شما پرداخت خواهد کرد. (تحویل کوتاه مدت در قبرس شمالی گزارش نشده است. فقط پروژه هایی که زمان ساخت آنها با همه گیری کرونا مصادف شده بود با چند ماه تاخیر تحویل داده شد و شرکت ساختمانی خسارت به مالکان پرداخت کرد).

از مزایای پیش خرید می توان به موارد زیر اشاره کرد: خرید با قیمتی بسیار کمتر از قیمت واقعی، امکان انتخاب مصالح ساختمانی و همچنین تغییرات جزئی در نقشه و همچنین امکان فروش و اعطای . حتی قبل از اتمام ساختمان

در ساخت پروژه، تصاویر ارائه شده توسط سازنده به عنوان نمونه های ساختمانی سه بعدی به شدت رعایت می شود. در بسیاری از موارد، ویژگی ساخته شده از تصاویر سه بعدی بسیار زیباتر است. پس به تصاویر ارائه شده اعتماد کنید.

انواع املاک و مستغلات مسکونی بر اساس ساخت و ساز و نوع

آپارتمان در یک خانه

این نوع املاک معمولا قیمت پایینی نسبت به سایر املاک دارد. اگر تجهیزات کافی نداشته باشند ، آنها می کشند. محدود به پانل خورشید و سیستم intercom. بله، آپارتمان ها دارای استخر شنا هستند. محل آنها معمولا در مرکز شهر است و برای دانشجویانی که ماشین شخصی ندارند گزینه بسیار خوبی است.

این یک شهر مسکونی با چندین برج با امکانات هتل است

این تصمیمات بر روی بسیاری از مصرف کنندگان در مورد قیمت و ویژگی ها و همچنین روش های پرداخت متمرکز است. ساختمان های بزرگی مانند پروژه سزار بلو، پروژه بزرگ یاقوت کبود و پروژه ونیز نمونه های کوچکی از این ساخت و سازهای انبوه هستند. اکثر این برنامه ها بازپرداخت بدون بهره حداکثر تا 84 ماه را ارائه می دهند که گزینه مناسب و مقرون به صرفه ای برای مصرف کنندگان در نظر گرفته می شود.

امکانات موجود در این طرح شامل کلیه امکانات یک هتل 5 ستاره است. شامل: زمین های ورزشی (گلف، تنیس و ...)، سالن ورزشی کاملا مجهز، استخرهای مختلف روباز و سرپوشیده، پارک آبی، زمین بازی کودکان، مهدکودک، سوپرمارکت، داروخانه، خودپرداز بانک، حمام ترکی، سونا، جکوزی و ... می باشد. ، برای یک زندگی آرام و شاد لازم است.

خانه دو طبقه

در بسیاری از مناطق قبرس شمالی یورومای، ساختمان های بالاتر از دو طبقه به منظور حفظ بافت جزیره ممنوع است. شامل Snepe و مناطق اطراف، Yeni Boaz و Otken و مناطق اطراف است. در این مناطق، ساخت و ساز تنها در 35 درصد از زمین مجاز است و سازندگان را مجبور به ساخت پارک، استخر، محوطه باربیکیو، جاده های بهداشتی، کافه و سایر امکانات در مناطق باقی مانده می کند. آنچه برای خریداران جالب است این است که نسبت مالکان زمین در این پروژه ها بسیار بالا است، به دلیل ماهیت عالی اسناد املاک در قبرس شمالی.

در قدرالسهم تعداد واحدهای مسکونی بر مساحت کل پروژه تقسیم می شود و در نتیجه مالکان این ساختمان ها نسبت به پروژه های برج سهم بیشتری از زمین دارند.

این مکان ها معمولاً کاملاً مجهز هستند و معمولاً به ساحل بسیار نزدیک هستند (در مناطق ساحلی بیش از دو طبقه مجاز نیست). امکانات از سوپرمارکت ها گرفته تا ایستگاه های شارژ خودروهای برقی.

ویلا

قبرس شمالی به دلیل طبیعت بکر، امنیت عالی و نرخ مالیات پایین، برای بسیاری از افرادی که به دنبال یک زندگی مجلل و آرام هستند، جذاب است. ویلاهای ساخته شده در اسنتپ بسیار مجلل و مدرن هستند و بیشتر مشتریان آن انگلیسی و آمریکایی هستند. ما در سراسر شهر و منطقه قبرس شمالی برای شما ویلاهای متنوعی داریم. فروش ویژه اغلب با ما است و از ویلاهای اقتصادی گرفته تا ویلاهای فوق لوکس بر اساس سلیقه و شرایط شما در فایل Euromay موجود می باشد.

اگر نگران مشکلاتی مانند تحویل ندادن به موقع یا فروش ملکی هستید که قبلاً توسط افراد زیادی که چنین مشکلاتی دارند خریداری شده است، باید بدانید که در قبرس شمالی سخت در اشتباهید. قبرس شمالی از سرمایه گذاران و خریداران خانه حمایت می کند. علاوه بر ارائه امتیازات سایت و مدارک معتبر، پس از پرداخت 35 درصد از ارزش ملک، به شما شناسه ملک می دهند و در دفتر تاپو قبرس شمالی یا مدارکی در زمانی که شما شناسه ملک را دارید، هیچکس وجود ندارد. . شخص دیگری می تواند ملک شما را بخرد و بفروشد.

همچنین دولت سپرده‌های بانکی سازندگان را معادل کل هزینه پروژه مسدود می‌کند و در صورت تاخیر در اجرای پروژه به هر دلیلی، غرامت سرمایه‌گذاران را از مبلغ مسدود شده پرداخت می‌کند.

اگر قصد خرید ملک با قصد سرمایه گذاری یا اقامت یا هر دو را دارید، بهتر است زمان را تلف نکنید. فرصت ها همیشه در دسترس نیستند و قوانین ملک و مهاجرت در قبرس شمالی روز به روز سخت تر می شود. مزیت بزرگ این است که قوانین جدید شامل زمان حال گذشته نمی شود.

سوالات متداول در مورد ارزش خرید و فروش املاک و مستغلات در قبرس شمالی

قبرس شمالی کجاست؟

قبرس شمالی مقصد بسیاری از سرمایه گذاران و گردشگران از سراسر جهان است. این کشور در شمال قبرس واقع شده است. قبرس در دریای مدیترانه واقع شده و با کشورهای ترکیه، اسرائیل، مصر و یونان مرزهای مشترک دریایی دارد. بزرگترین سرمایه گذاران املاک و مستغلات در قبرس شمالی از اسرائیل، انگلیس، آلمان و روسیه هستند. خرید ملک ایرانیان در قبرس شمالی در سال های اخیر رونق داشته است.

جالب است بدانید که قبرس شمالی توسط مجله Live and Invest Overseas به عنوان یکی از بهترین نقاط جهان برای بازنشستگی در سال 2020 شناخته شده است. دلایل این انتخاب عبارتند از: امنیت بالا، هزینه پایین زندگی، آب و هوای عالی بدون آلودگی. ، تراکم کم جمعیت و عدم تنش سیاسی.

حدود پنجاه سال پیش (1974)، درگیری بین یونان و ترکیه در قبرس رخ داد. این درگیری پس از وسوسه انگلیسی ها برای تضعیف قدرت قبرس رخ داد. قبل از درگیری ارزش پوند قبرس بالاتر از پوند انگلیس بود، اما اکنون پوند قبرس کاملاً از بین رفته است!

پس از این درگیری، ایالت قبرس شمالی با جمعیت ترک زبان در شمال جزیره ایجاد شد. قبرسی های یونانی زبان در جنوب جزیره زندگی می کنند که بیشتر آن کوهستانی است. قبرسی ها ترکی یا یونانی صحبت می کنند، اما نه ترک هستند و نه نونان و مانند عرب ایرانی هستند.

خرید ملک به صورت اقساطی بهتر است یا نقدی؟

خرید نقدی یا اقساطی فرقی نمی کند. با این حال، به یاد داشته باشید که همیشه بهتر است از قبل خرید کنید! با خرید زودهنگام، به خصوص در ابتدای پروژه، این امکان را دارید که ملک را با قیمتی بسیار بسیار کمتر از آنچه که مایل به فروش آن هستید، خریداری کنید. علاوه بر این، می توانید با خرید نقدی کالای پیش خرید شده، از تخفیف های فوق العاده نیز بهره مند شوید. برای پیش‌سفارش، می‌توانید از تخفیف 3 تا 5 درصدی آنی قیمت درج شده برخوردار شوید. به علاوه، از مزایایی مانند حمل و نقل رایگان برای همه لوازم خانگی استفاده کنید.

آیا می توانیم از بانک قبرس شمالی برای خرید اقساطی وام بگیریم؟

از نظر قانونی منعی برای این کار وجود ندارد به شرط اینکه 70 درصد مبلغ ملک را پرداخت کنید. اما به عنوان مشاور شما، ما آن را به شما پیشنهاد نمی کنیم. زیرا خود شرکت های ساختمانی به شما پرداخت های طولانی مدت بدون بهره را پیشنهاد می کنند و شما می توانید با پرداخت تنها 30-40 درصد ارزش ملک و مابقی بدون بهره بدون انجام مراحل اداری وام بانکی قرارداد را بگیرید. . فراموش نکنید که نرخ بهره بانکی در قبرس شمالی حدود هفت درصد است. بنابراین استفاده از شرایط پرداخت سازندگان به نفع شماست.

شرایط خرید ملک در قبرس برای خارجی ها چیست؟

لطفاً توجه داشته باشید که همه خارجی ها و قبرسی ها اکنون می توانند در بازار سودآور املاک قبرس شمالی شرکت کنند. در این موضوع دو تفاوت عمده بین خارجی ها و قبرسی ها وجود دارد:

ابتدا، تبعه خارجی باید یک بررسی سوابق از کشور مبدأ خود را تکمیل کند. ضمناً اگر ملک نزدیک به کلانتری یا پاسگاه نظامی یا دفتر مهم سیاسی باشد، خارجی مدارک را نمی گیرد و نکته دوم اینکه خارجی می تواند یک کتاب داشته باشد اما قبرسی ها می توانند تعداد نامحدود داشته باشند. املاک و مدارس.

ما شاهد فروش ملک ارزان در قبرس شمالی بوده ایم. به نظر شما باید بخریم؟

دوستان عزیز قیمت ارزان بدون دلیل و قیمت گران بدون خرد وجود ندارد. ملک ارزان قیمتی که خریداری می کنید رشد قیمتی نخواهد داشت. شما می توانید آن را با قیمتی کمتر از آنچه آن را خریده اید بفروشید. زیرا ملک دوم هزینه پردازش مشابه با ملک جدید را ندارد. و صاحب خانه برای آن و ذهن خودش قیمت می گذارد.

در عین حال، شرکت املاک مستعمل به میل خود کمیسیون دریافت می کند. ممکن است بتوانید ملک را با قیمت کمتری خریداری کنید، اما با مشکلات زیادی از جمله تعمیرات و عدم پشتیبانی فنی فروشنده مواجه خواهید شد. اگر قصد خرید و زندگی دارید، باید توجه داشته باشید که برای املاک کمتر از 125000 پوند، اقامت شما همیشه موقت است و باید هر ساله آن را تمدید کنید و فقط کسانی که ارزش ملک آنها بیش از 125000 پوند است می توانند برای اقامت دائم اقدام کنند. اقامت £ اسکان اقامت پس از 5 سال.

ما همچنین دارای املاک عالی در آرشیو خود هستیم که در آن اطلاعات کاملی در مورد تمام جنبه های این ملک داریم. قیمت آنها متوسط ​​است اما کیفیت آنها را تضمین می کنیم. با این حال، توصیه اول، دوم و سوم ما خرید از تولید کننده است. زیرا تنها با خرید از سازنده، پشتیبانی فنی و مزایای بدون بهره دریافت می کنید. علاوه بر این با همکاری گسترده با شرکت های ساختمانی می توانیم بهترین قیمت ها را نسبت به قیمت تمام شده ملک شرکت برای شما به دست آوریم.

مزایای کلیدی خرید ملک در قبرس شمالی

قبرس جزیره ای با مرز آبی با کشورهایی مانند یونان، اسرائیل، ترکیه و مصر است و همین وضعیت باعث رونق بنادر تجاری قبرس شده است. قبرس شمالی کشوری مستقل از قبرس جنوبی است که در استفاده از برخی فناوری های مدرن بسیار جلوتر از قبرس جنوبی و سایر کشورهای اروپایی است. به عنوان مثال، در میان صنایع دوستدار محیط زیست: تولید خودروهای الکتریکی مانند تسلا (Guncell) و ساخت خانه با چاپگرهای سه بعدی. یا در زمینه های پزشکی: فناوری مدرن IVF که گردشگران پزشکی را از سراسر جهان به قبرس شمالی جذب می کند.

مهم ترین موضوعی که در سال های اخیر باعث تمرکز و توجه مقامات جهانی و سرمایه گذاران خارجی در جزیره قبرس شده است، کشف منابع بزرگ گاز در جنوب شرقی جزیره قبرس است. این مزایا در اسرع وقت با توافق دو کشور قبرس شمالی و قبرس جنوبی که دارای منافع مشترک هستند، آزاد خواهد شد.

میانگین دما در تابستان 30 درجه و در زمستان 18 درجه است. خورشید همیشه در جزیره قبرس است و به دلیل هوای پاک و عدم استفاده از مواد شیمیایی که لایه اوزون را از بین می برد. در مقایسه با سایر کشورها مانند استرالیا ، پرتوهای خورشید اثرات منفی کمتری دارند. قبرس کارخانه ها و صنایع آلاینده ای ندارد و اتومبیل های قدیمی تر از 5 سال مجاز به ورود به جزیره طبق اصول محیط زیست نیستند.

جاذبه های گردشگری تاریخی و فرهنگی

بر اساس اساطیر یونان باستان، جزیره قبرس زادگاه آفرودیت، الهه عشق بوده است. معابد یونانی (مانند بلاپایس در گیرنه) و شهرهای رومی (مانند سالامیس در فاماگوستا) زیبا هستند. کاخ وونی در لفکا نیز کاخی است که در زمان حکومت ایران برای این جزیره ساخته شده است. علاوه بر این، این کشور دارای کاخ های صلیبی زیادی بود، مانند کاخ سنت. هیلاریون و بوفونتو در گیرنه.

علاوه بر آثار تاریخی، می توان از فرهنگ غنی مردم قبرس، تلفیق فرهنگ یونانی، ترکی و انگلیسی صحبت کرد که گردشگران و مسافران زیادی را از سراسر جهان به این کشور زیبا می کشاند.

مواد غذایی ارگانیک و سالم مدیترانه ای در قبرس ، تهیه شده با مواد غذایی محلی و بدون افزودنی ، یکی از دلایل سلامت عمومی بالا و افزایش امید به زندگی ساکنان قبرس است.


تاریخ ارسال پست: سه شنبه 19 دی 1402 ساعت: 8:50

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش