تبلیغات

آرشیو

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 47
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 3
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 61
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 84
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 4
    آي پي امروز آي پي امروز : 9
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 13
    بازدید هفته بازدید هفته : 525
    بازدید ماه بازدید ماه : 310
    بازدید سال بازدید سال : 18,500
    بازدید کلی بازدید کلی : 44,806

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.134.102.182
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : جمعه 14 اردیبهشت 1403

قطره چمن شکارچی


آبیاری و آبپاشی مزارع و مزارع کشاورزی به موقع از اهمیت بالایی برخوردار است. آنچه در نظر گرفته می شود بهترین راه برای آبیاری مناطق سبز و ... است. اگر مشکلات کم آبی به ویژه در بخش کشاورزی را در نظر بگیریم، اهمیت این موضوع قابل درک و تایید است. خوشبختانه پیشرفت تکنولوژی در سال های اخیر دارای مزایای فراوانی در این زمینه بوده و ابزار مفید زیادی برای آبیاری و آبیاری انواع گل و گیاه و فضای سبز ایجاد و تولید شده است. آبپاش شکارچی وسیله ای بسیار کاربردی در صنعت کشاورزی و آبیاری است که می توان از آن برای سمپاشی بهینه و دقیق فضاهای سبز و سایر مناطق کشاورزی استفاده کرد. با ما همراه باشید تا اسپرینکل هانتر را معرفی کنیم.

تفنگ تک تیرانداز چیست؟

این آبپاش محصول شرکت آمریکایی هانتر می باشد که برای آبیاری زمین های کشاورزی، پرورش گل و گیاه در گلخانه ها، آبیاری فضای سبز و ... استفاده می شود. یکی از جنبه های مهم معرفی این تجهیزات عملکرد آن در باران است. این آبپاش از کیفیت بالایی برخوردار بوده و می توان آن را مخفی کرد. بنابراین پس از پایان آبیاری با استفاده از چشمه موجود در آن به سمت پایین رفته و آن را جمع آوری و در زیر زمین پنهان می کند. نازل های نصب شده بر روی بدنه نازک و انعطاف پذیر این سمپاش، آن را قادر می سازد تا آب را در سطح وسیعی بپاشد. قطعات این دستگاه شامل محفظه، فیلتر، نازل و رایزر می باشد. هنگامی که فشار آب افزایش می یابد، توانایی بالا بردن نازل با افزایش فشار آب فراهم می شود و فنر در بدنه آبپاش باعث بالا رفتن بوم می شود. به این ترتیب ناوشکن از زیر زمین خارج می شود. نحوه نصب این نوع آبپاش بسیار ساده است. انواع سمپاش هانتر را می توانید در زمینه های مختلف نصب کنید. فقط مطمئن شوید که آبپاش همسطح سطح خاک قرار گرفته است.

یک نوع شکارچی

این نوع آبپاش در دو نوع روتاری و روتاری تولید و عرضه می شود. مدل چرخشی آن دارای یک سری روتور است که به آن توانایی پخش آب در تمام جهات را می دهد. سمپاش های روتاری هانتر دارای 12 نازل برای پخش آب بوده و برای پاشش قطرات آب در شعاع های مختلف استفاده می شود. این آبپاش ها به هفت نازل با زاویه کم نیز مجهز هستند. از آنجایی که شعاع اسپری آب برای انواع مختلف متفاوت است، می توان از آن در شرایط مختلف استفاده کرد. مدل هایی با شعاع اسپری کوچک برای استفاده در فضاهای کوچک و آبیاری هاله ای باریک مناسب هستند. مدل های با شعاع پاشش آب برای مناطق با فشار آب کم و خاک های رسی مناسب هستند. آبپاش با شعاع پاشش زیاد نیز به دلیل برد زیاد آبرسانی برای مناطقی با فشار آب بالا مناسب است. اگر نیاز به آبیاری منطقه بزرگتری دارید، می توانید از آبپاش هانتر با شعاع بزرگتر استفاده کنید. برای حل مشکل فشار کم آب، استفاده از پمپ ایده آل به نظر می رسد.

مزایای استفاده از اسپرینکلر هانتر

این محصول شرکت هانتر به عنوان یکی از پرفروش ترین تجهیزات آبیاری شناخته می شود. بنابراین واضح است که استفاده از آن فواید زیادی دارد. از ویژگی ها و مزایای این نوع آبپاش می توان به آبیاری یکنواخت، قابلیت تنظیم شعاع پاشش آب، طراحی یکنواخت زیبا، قابلیت مخفی کاری، وزن سبک، قابلیت استفاده در مناطق مختلف، مصرف آب کم اشاره کرد. و قابلیت صرفه جویی و بسیاری از مزایای دیگر این آبپاش را می توان در موقعیت ها و مکان های مختلف از جمله آبیاری مزارع و مزارع، آبیاری گلخانه ها، آبیاری چمن ها و شهرها و گلخانه ها، آبیاری پروژه ها و مکان های صنعتی هر . آبیاری در جاهایی که نیاز به آبیاری منظم و دائمی است بهتر است. مزایای روشن و مهم این است.

قیمت سمپاش شکارچی

یکی از مزایای این تجهیزات آبیاری قیمت مقرون به صرفه آن است. از آنجایی که بدنه این سمپاش پلاستیکی است، هزینه مصالح ساختمانی کاهش می یابد. اگرچه قیمت این محصول با توجه به کیفیت، تعداد نازل، شعاع اسپری و مواردی از این دست تعیین می شود، اما در مجموع قیمت آن مناسب است. از آنجایی که این دستگاه های آبیاری در رنج ها و رادیوهای مختلف طراحی شده اند، عملکرد مطلوبی را در شرایط مختلف ارائه می دهند و نیاز به خرید پمپ را از بین می برند و هزینه های اضافی را متحمل می شوند. https://mokhatab.org/hunter-lawn-sprinkler/

ناامیدی

در این مقاله در مورد آبپاش شکارچی و کاربرد آن در آبیاری چمن ها، فضای سبز، گلخانه ها و حتی مزارع بزرگ کشاورزی صحبت می کنیم. از آنجایی که این سمپاش شعاع های مختلف از 40 درجه تا 360 درجه و بردهای بسیار طولانی را پوشش می دهد، می توان از آن در شرایط مختلف رشد استفاده کرد. این محصول سال هاست که توسط یک شرکت آمریکایی تولید می شود و با اینکه از لاستیک ساخته شده است، بسیار بادوام است. قیمت خرید این محصول نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد. نصب این آبپاش آسان است و نیاز به دانش خاصی ندارد. فقط آن را زمین بگذارید. برای اطلاعات بیشتر به سایت کسب و کار آب نیرو مراجعه کنید.


تاریخ ارسال پست: چهارشنبه 16 اسفند 1402 ساعت: 17:48

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش