تبلیغات

آرشیو

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 53
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 15
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 43
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 8
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 20
    بازدید هفته بازدید هفته : 15
    بازدید ماه بازدید ماه : 1,568
    بازدید سال بازدید سال : 19,758
    بازدید کلی بازدید کلی : 46,064

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.224.180.183
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

مزایای سفید کردن پوست چیست؟

همه می خواهند زیبا، شاداب و جوان باشند. با افزایش سن و فصلی، پوست به عنوان بزرگترین عضو بدن به دلیل تغذیه نامناسب، استرس و هوای آلوده آسیب دیده است.
در روزهای آلوده بسیاری از رادیکال های آزاد و گازهای مضر و همچنین گرد و غبار و آلاینده های موجود در هوا به راحتی وارد صورت و پوست افراد می شوند. این آلاینده ها در لایه بیرونی پوست جمع می شوند و منافذ را می بندند و در نهایت منجر به مشکلات پوستی می شوند. منجر به برآمدگی و کبودی می شود.
پاکسازی پوست یکی از مواردی است که پزشکان، متخصصان سلامت پوست و بسیاری از افراد دیگر توصیه می کنند. یک برنامه روزانه مراقبت از پوست به حفظ سلامت کلی پوست، شادابی و بهبود مشکلات پوستی کمک می کند و با روش های موثری مانند پاکسازی می توان به پوستی سالم و شاداب تر دست یافت. در واقع پاکسازی پوست فواید زیادی دارد که در این مقاله سعی کرده ایم آن ها را بیان کنیم و شما را با فواید آن آشنا کنیم.


پوست را سم زدایی می کند
یکی از فواید پاکسازی پوست، سم زدایی است. پوست شما باید مرتباً از شر مواد زائد انباشته شده روی آن خلاص شود. به همین دلیل سم زدایی پوست ضروری است. البته اگر این کار به درستی انجام نشود باعث آسیب پوست می شود.
علاوه بر تمیز کردن و شستشوی روزانه صورت، تمیز کردن پوست زیر نظر پزشک متخصص ضروری است. به طور معمول، درمانگر از موادی مانند کرم های غنی از آنتی اکسیدان، نمک دریایی، عصاره های گیاهی و روغن ها استفاده می کند تا چهره شما را شاداب و درخشان کند.


پاکسازی عمیق صورت
بدیهی است که تمیز کردن پوست زیر نظر یک متخصص نتایج بهتری نسبت به انجام آن در خانه به شما می دهد. اگر مراقب باشید، حتی اگر تمام داروهای موضعی و خوراکی خود را در خانه داشته باشید، باز هم باید هر سال به پزشک مراجعه کنید. متخصص پوست شما نوع پوست شما را می شناسد و دقیقا می داند که برای حفظ شکل و بافت آن باید چه کاری انجام دهید. ماست های صورت نیز اغلب برای بازکردن منافذ و پاکسازی مناسب پوست استفاده می شوند.


در رفع پف زیر چشم و تیرگی اطراف آن موثر است
پوست زیر چشم نازک‌تر و حساس‌تر از سایر نواحی صورت است، بنابراین نیاز به مراقبت ویژه دارد. تورم زیر چشم بدون توجه به این مشکل. باعث سیاهی دور چشم و چین و چروک در گوشه بیرونی چشم می شود. اساسا، متخصصان پوست می دانند که چگونه ناحیه ظریف زیر چشم را درمان کنند. https://fatemehhabashi.com/
کرم‌های دور چشمی که استفاده می‌کنند به‌طور ویژه برای درمان پوست حساس اطراف چشم طراحی شده‌اند و فواید ضد پیری دارند.
معمولا در طول درمان از برش های خیار برای نرم کردن پوست دور چشم استفاده می شود. زیرا خیار حاوی ویتامین K است و می تواند رطوبت پوست خسته را تامین کند و از چین و چروک دور چشم و لکه های تیره جلوگیری کند.


استفاده از ماسک صورت
هنگام تمیز کردن پوست، آرایشگر معمولا ماسکی را با توجه به نوع پوست شما تهیه می کند. این ماسک می تواند پوست شما را مرطوب کرده و منافذ پوست شما را تخلیه و باز کند. همچنین حاوی موادی است که از شدت تیرگی پوست می کاهد و بافت پوست شما را سفت تر می کند.


 پاکسازی باعث افزایش جذب پوست می شود
این مشکل یکی دیگر از مزایای پاکسازی پوست است. در این حالت پوست نسبت به محصولات مراقبت از پوست و سایر لوازم آرایشی واکنش بیشتری نشان می دهد. ممکن است پول زیادی را برای محصولات زیبایی خرج کنید، اما می دانید که برای پوست شما خوب نیستند.
سطح پوست خشن و خشک است، بنابراین منافذ پوست به خوبی کار نمی کنند. تمیز کردن منظم پوست باعث می شود پوست صاف و آماده جذب محصولات مختلف شود.


نکات مهم برای پاکسازی پوست صورت
پوست با انواع پوست از جمله: پوست چرب، پوست خشک و پوست مختلط، پوست نرمال است. انتخاب روش های پاکسازی پوست باید پس از تحقیق و تشخیص نوع پوست صورت گیرد.
زیرا هر چرم ویژگی های خاص خود را دارد و از روش های خاصی برای تمیز کردن چرم های مختلف استفاده می شود. با مراجعه به پزشک متخصص و مجرب می توانید از بهترین روش پاکسازی پوست برای وضعیت پوست و ضایعات آن بهره مند شوید.


پاکسازی پوست خشک و حساس
می توانید هفته ای یکبار از یک اسکراب بسیار ملایم برای تمیز کردن پوست های خشک و حساس استفاده کنید. بهترین اسکراب و لایه بردار برای پوست های خشک و حساس، آب انبه با نشاسته برنج و آنزیم پاپائین است. جذب پوست خشک باید ملایم باشد تا از تحریک و قرمزی پوست حساس جلوگیری شود.
تونر لایه زیرین پوستی که شسته نشده است را تمیز می کند و ناخالصی ها و مواد آرایشی را برای تمیز کردن عمیق ضد عفونی می کند. هنگام خرید تونر، حتماً محصولاتی را خریداری کنید که الکل ندارند.


انواع تونرهای مرطوب کننده حاوی Q10 برای پوست های خشک مناسب هستند. هنگام استفاده از عطر پوست خشک، اگر پوست شما خشک است، می توانید ۱ تا ۲ بار در ماه از عطر پوست خشک استفاده کنید. عطر زیاد برای پوست شما خوب نیست و می تواند آن را خشک کند.
در زمینه استفاده از کرم های مرطوب کننده، استفاده از مرطوب کننده مناسب پس از پاکسازی و شستشوی صورت از آلودگی ها و مواد آرایشی حائز اهمیت است.
نکته مهم در مورد ماسک صورت برای پوست های خشک این است که می توانید 1 تا 2 بار در ماه از آن استفاده کنید، در غیر این صورت ممکن است پوست شما خشک یا کم آب شود. در ترکیبات ماسک صورت شما باید مواد مرطوب کننده و روغنی وجود داشته باشد.


روش های خانگی مراقبت از صورت و پاکسازی صورت در دسترس همه است و فواید زیادی برای سلامت پوست دارد. با توجه به هزینه بالای پاکسازی صورت و درمان صورت در سالن های زیبایی، انجام این روش ها در منزل با استفاده از مواد طبیعی می تواند به حفظ و تقویت بافت پوست شما کمک کند.
اگر پوست چرب دارید، به یاد داشته باشید که از پاک کننده مخصوص پوست های چرب استفاده کنید که چربی اضافی پوست را از بین می برد. البته در این روش تمام چربی ها از بین نمی رود، زیرا پوست نرم و مرطوب نیاز به چربی شفاف روی صورت دارد.


شستن صورت یک روش قدیمی و موثر برای مراقبت از پوست است. این روش آلودگی ها و چربی اضافی را از سطح پوست پاک کرده و منافذ بسته آن را باز می کند. قبل از استفاده از ماسک صورت برای پوست های چرب، از عطر برای نرم کردن پوست و باز کردن منافذ استفاده کنید.

هنگام استفاده از گیاهان خشک شده مانند اسطوخودوس، رزماری و فلفل دلمه ای روی صورت خود استفاده کنید. پک صورت گلی یک درمان خانگی خوب برای صورت و پوست های چرب است. تونر صورت برای از بین بردن آلودگی هوا و باقی مانده آرایش از روی پوست استفاده می شود.


فواید پاکسازی پوست
تمیز کردن منظم پوست را براق و سالم می کند.
پاکسازی ضد پیری است و به درمان مناسب مشکلات پوستی کمک می کند.
پاکسازی به حفظ اندازه مناسب منافذ کمک می کند.
پاکسازی به بازگرداندن رطوبت مناسب به پوست کمک می کند و از تجمع چربی اضافی جلوگیری می کند.
روند پیری پوست را به تاخیر می اندازد.
از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند و نتیجه آن پوستی بسیار روشن تر، نرم تر و درخشان تر است.
کاهش علائم خستگی در صورت.
جریان خون در ناحیه باز شده و عضلات صورت احساس بهتری خواهند داشت.


آیا پاکسازی پوست عوارضی دارد؟ https://fatemehhabashi.com/skin-cleaning/
در اطراف خود گاهی با افرادی مواجه می شویم که از پوست خود شکایت دارند و به دنبال راه هایی برای بهبود آن هستند. گاهی اوقات این افراد بدون تجویز پزشک و یا به دلیل اظهار نظر آشنایان و یا به دلیل تبلیغات تلویزیونی و اینترنتی به صورت داوطلبانه از درمان ها و داروها استفاده می کنند و آسیب های جبران ناپذیری به پوست خود وارد می کنند.
علاوه بر این، بسیاری از افراد در آرایشگاه ها پوست خود را به افرادی که تخصص و دانشی در مورد ساختار پوست ندارند و یا دانش آنها در این زمینه کافی نیست، ارائه می دهند، اما برای بهبود پوست به متخصص پوست مراجعه می کنند. مشکلات ظاهر خوبی دارید، زیرا این پزشکان واقعاً در مورد بدن پوست می دانند.


آیا لایه برداری در دوران بارداری خطرناک است؟
همانطور که توضیح دادیم، بخش مهمی از پاکسازی پوست، استفاده از بخور و مواد مغذی است. استفاده از این مواد به تنهایی مشکلی در دوران بارداری ایجاد نمی کند. یکی از مهم ترین نکاتی که باید در هنگام تمیز کردن صورت در دوران بارداری به آن توجه کنید، جایگزینی محصولات ارگانیک با محصولات شیمیایی است.


با این حال، برخی از محصولات مرطوب کننده ارگانیک با ترکیبات مبتنی بر سویا، دارای اثر استروژنیک (تراتوژن و جهش زا در جنین) هستند (به ویژه در سه ماهه اول)، بنابراین بهتر است قبل از تمیز کردن صورت خود با پزشک خود مشورت کنید و وضعیت خود را توضیح دهید. حاملگی) سلامت مادر و کودک را به خطر می اندازد.


بخور طولانی مدت صورت باعث اختلال در تنفس مادر می شود، بنابراین در دوران بارداری از بخور در فواصل طولانی استفاده کنید. اگر از روش های کمکی به غیر از پاکسازی پوست (سایر روش های زیبایی مانند RF) استفاده می کنید، توجه به این نکته ضروری است که هر گونه فتوتراپی، پرتودرمانی و درمان های تهاجمی در دوران بارداری ممکن است به شما یا جنین آسیب برساند. ، قبل از هر تکنیک بارداری با پزشک خود مشورت کنید.


تاریخ ارسال پست: پنجشنبه 27 بهمن 1401 ساعت: 10:13

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش