تبلیغات

آرشیو

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 53
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 31
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 53
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 4
    آي پي امروز آي پي امروز : 14
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 21
    بازدید هفته بازدید هفته : 451
    بازدید ماه بازدید ماه : 1,541
    بازدید سال بازدید سال : 19,731
    بازدید کلی بازدید کلی : 46,037

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.188.119.219
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

آهنگ جدید آروین صمیمی به نام «عطر تلخ»

متن آهنگ آروین صمیمی عطر تلخ

کجا داری میبری تو این قلبو
تو که میدونی نمیشه برام هیچکس تو
نمیشه گفت
حس قشنگ دیدنتو
یه بند دلم میره برات
چقد دلم تو رو می‌خواد الان
مثل عود حس خوب میرسونی منو
دوباره دنبالت میکشونی
چشات داره تازه عشقو یاد من میده
دیدی گفتم میشیم مال همدیگه
من عادت دارم به عطر تلخت
داره خوب میشه حال من پیشت
همش میخوام بیام سمتت
کسی نمیفهمه حد عشق من به تو رو
نمیرم من اصلا بیرون از قلبت

 آهنگ جدید آروین صمیمی به نام «عطر تلخ»


تاریخ ارسال پست: پنجشنبه 04 آبان 1402 ساعت: 6:44

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش